20 de novembre del 2017

1r i 2n.- U.D. "ENS DESPLAÇAM"

Treballam diferents desplaçament
 per finalitzanr aquesta unitat didàctica
hem fet un circuit amb diferents propostes:

1.- PATINETS
2.- CIRCUIT VARIAT DE DESPLÇAMENT 
3.- DESPLAÇAMENT AMB XANCLES
4.-DESPLAÇAMENTS AMB PILOTES PUC
5.- DESPLAÇAMENT EN EQUILIBRI

tot el temps en marxa!!!!!

IOGA A 2n DE PRIMÀRIA

Una mare de l'escola ens fa una sessió de 
IOGA
als alumnes de 2n
 hem practicat exercicis bàsics d'aquesta disciplina
Activitats de respiració
i altres activitats conjuntes de relaxació 
ens ha agradat moooolt!

17 de novembre del 2017

3r i 4t.- U.D. "JOCS COOPERATIUS"

 Els alumnes de 3r i 4t hem começat una unitat didàctica de
JOCS COOPERATIUS
el treball en equip,
l'organització de les tasques,
la importància de cada component de l'equip...
és fonamental
 disenyam lletres, figures geomètriques, imatges....
 en gran, mitjà i petit grup
que 
divertit!!!!

INFANTIL.- PSICOMOTRICITAT


  Es bo que els infants realitzin tallers de psicomotricitat?
 Tot el que ajudi al desenvolupament de la personalitat del nen, les seves habilitats y destreses per al seu creixement, és una bona teràpia.
 Podem considerar la psicomotricitat com un procés que ens ajuda al desenvolupament de les capacitats mentals i motores del nostre cos, buscant un equilibri entre el cos i la ment.
 Des de la psicomotricitat es pot treballar el cos a través de l’imatge i la percepció o a través de l’expressió i la comunicació, el treball d’aquestes capacitats influeixen en el desenvolupament  de l'infant.

Conceptes que es treballen
1.    L’esquema corporal, prendre consciencia del seu cos de forma global i segmentaria tant en repòs com en moviment.
2.    S’inicia en les nocions tempo-espacials.
3.    Pren consciencia de les perspectives del seu cos.
4.    Inicia coneixements de la seva part orgànica.
 Actuacions
1.    Es treballa amb l’equilibri estàtic i dinàmic.
2.    Es potencia l’actitud postural, treballant el control del cos en repòs, en moviment i la seva respiració.
3.    Es consciencia d’estats anímics i sensacions.
4.    Es potencien recursos expressius.
5.    S’experimenta i exploren les capacitats perceptives i motrius.
6.    Es reafirma la lateralitat
Actituds i finalitat
  1. Que sigui capaç de valorar i acceptar el seu propi cos, i el dels altres.
  2. Que tengui una disposició favorable a la superació i al esforç
  3. Que tengui seguretat i confiança en si mateix i millori la seva autonomia personal.
  4. Que millori les seves capacitats d’expressió i comunicació.

suma't a l'esport.- TALLER D'ALIMENTACIÓ SALUDABLE

 Els alumnes de 1r i 2n hem fet un taller amb el progra de 
SUMA'T A L'ESPORT:
ALIMENTACIÓ SALUDABLE
 hem après moltes coses noves sobre els aliments, 
l'energia que ens aporta
i la importància de l'activitat física per tenir bona salut
hem gaudit molt de les activitats i de la xerrada!

2 de novembre del 2017

1r i 2n.- halloween.- circuit de desplaçaments

Dimarts passat vàrem fer un circuit de desplaçament ambientat en 
HALLOWEEN



aranyes,
carabasses,
fantasmes,
rates pinyades,
caramels,
esquelets...
 tot combinat amb diferents desplaçaments:



reptacions,
salts,
equilibirs,
trepas,
carrera...
 jocs i halloween!!!!
 que divertit!!!!!

PROTAGONISTES ESPORTIUS

Els protagonistes esportius
d'aquesta setmana són el grup que fa bàdminton 
i que el passat cap de setmana va participar en unes
 jornades esportives
Clarence, Marc, Júlia, Alex, Andreu,
Aaron, Laura, Marta, Marina, Valentín
són uns cracks!!!

30 d’octubre del 2017

1r i 2n.- U.D. "ENS DESPLAÇAM"

Avui hem fet un circuit amb diferents desplaçaments:

TORTUGA
MONO
ARANYA
GIRAFA
PAPALLONA
GRANOTA
 no hem aturat ni un segon en tota la sessió
 el gimnàs semblava una selva!!!!

5è i 6è.- U.D. "INICIACIÓ AL BÀSQUET"

 Els grans de l'escola han començat unitat didàctica nova
"INICIACIÓ AL BÀSQUET"
Ja pensam amb la lliga de BALON TORRE 
e Nadal i això que encara falta!!!!