“Hong-lin-ten” .El semàfor(Xina).
Un alumne persegueix a la resta de la classe i va donant indicacions. Quan diu verd, tothom ha de córrer, taronja tothom ha de caminar i en dir vermell tothom ha de quedar quiet i el perseguidor només pot fer dues o tres passes per encalçar a qualcú. Les indicacions que dona també les compleix ell.
Robar cues
Preparam cintes o pitrals de 3 o 4 colors.
Es fan 3 o 4 grups dels mateix nombre, a cada nin se li dona una cinta de cada color. Els nins que duen el mateix color són un grup. S'han de posar la cinta com si fos una coa. El professor diu un color i tots han d'anar a llevar la cinta al grup d'aquest color. Si un nin lleva una cinta se l'ha de posar a un costat de la cintura, perquè un nin que li hagin llevat la cinta la pot tornar a agafar.
Quan tots els participants d'un grup s'han quedat sense cinta tornen a començar.
“Ver ver alas lama” ( Papua Nova Guinea, Oceania)
Es delimita un gran cercle format per 12 cercles i amb un cercle central. Dins del cercle central s’hi col·loquen un gran nombre de bolles. Dins cada cercle hi haurà un participant. A la senyal els participants corren a agafar les bolles amb l’objectiu de tenir-ne tres en el seu cercle. A cada viatge només es pot agafar una. Després afegirem la variant de queles bolles es poden agafar del centre o robar-les dels altres participants. Cap participant no pot evitar que li robin les bolles. Guanya el primer participant que aconsegueix tenir tres bolles en el seu cercle.
aquí teniu un enllaç de jocs
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada